Powered by Blogger.
RSS

Tentang Blog Ini

Blog ini di wujudkan khas untuk panduan bagi mereka yang mencari-cari tempat makan yang best atau terkenal di sekitar Selangor. Blog ini adalah hasil peribadi saya dan keluarga yang suka mencuba kedai / tempat makan yang baru. Segala gambar di dalam blog ini adalah dari koleksi peribadi dan juga hasil carian di google. Rujukan satu famili di dalam blog ini mewakili famili kecil kami aiaitu dua dewasa dan empat kanak-kanak.

Segala isi kandungan adalah hak milik mutlak saya dan tidak dibenarkan ditiru mahupun diubahsuai untuk diedarkan di mana-mana medium massa yang lain. Komen dan pandangan adalah datang tulus ikhlas dari hati dengan niat untuk berkongsi dengan pembaca yang lain. Tiada niat untuk menjatuhkan atau memberi publisiti murahan kepada mana-mana premis yang disebutkan di dalam blog ini.

Namun begitu, bagi mereka yang ingin mengiklankan produk makanan mahupun servis di dalam blog ini, anda dialu-alukan untuk menghubungi saya melalui :

Email : zailamohamad@yahoo.com
Sms/whats app/viber : 012-3228651
Facebook : Zaila Mohamad

Sedikit bayaran pengiklanan akan dikenakan untuk tempoh masa yang tertentu berdasarkan pakej yang ditawarkan.

Terima kasih kerana mengunjungi blog ini. Jangan lupa untuk terus mengikuti siri jalan-jalan cari makan bersama kami di beberapa lagi tempat yang menarik di sekitar Malaysia nanti.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment